25.10.2012

Armas etuilija

 






Lupasin outiriinalle
hyvää mieltä laittaa eteenpäin kiertämään
ja nyt olen kolmelle mukaan lähteneelle postia lähettänyt.
Kuvissa pieni pilkahdus laatikkoon pakaamastani.


Toivonpa, että hyvä mieli saapui teille
Mustankissan tytär
Rouva Kivitikka
Emileitha
pienen postipakettini myötä.




 


Olen tässä muiden käsitöiden osalta kärvistellyt omaa tapaani toimia.
Innostus ajaa järjen edelle.
Minulla tuppaa uutta jo alulle ennen kuin edellinen tulee valmiiksi saatettua.
Sitten käy niinkin
että saan työn miltei valmiiksi ja päätänkin purkaa.

Voi piruparkaa!





Niin kävi villatakille, joka oli toista hihaa vailla valmis.
Totesin, ettei se sittenkään ole minulle hyvä ja mieleinen.
Purkuun siis meni kokonaan se kaksinkertaisella langalla koukuttu.
Odottavat nyt purkukerät uutta silmukkarivistön syntyä.

Mutta sen minä sanon,
että kyllähän minä teistä villatakin vielä teen!






Siinä ne saivat nyt kuitenkin harmaanmustat keräset ihmetellä etuilijaa
kun puikoilta päättelin tämän silkkivillaisen
pehmeän ja lämpöisen
armaan aurinkoni. 
 
 
 
 

Kiitos Sny vielä lokakuun tekemispaketin langasta ja ohjeesta.




Sinulle lukijani
päivääsi toivon
hyvää mieltä ja aurinkoa!

 


18 kommenttia:

  1. Kiitos paketti tuli perille ja siitä jo omassa blogissani hehkutinkin!
    Kyllä tuli hyvää mieltä ja paljon! Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä mieli kiertäkööt suotuisin tuulin eteenpäinkin!

      Poista
  2. Mä jo Mustallakissalla ihailinkin tuota pussukkaa, upea! Ja ihana aurinko kaulaan sulla, oikee ihana piristys syksyyn. Vaikka meillä täällä piristystä on tullut ensilumena... kun vaan ei sulais saman tein poies.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkumustaa ;o)
      Ensilumi on kuitenkin aina SE ensilumi vaikka poiskin sulaisi.

      Poista
  3. se on säästäväistä käsityöntekoa, kun ensin tekee melkein -tai minun tapauksessa ihan päättelyä vaille- valmiiksi, sitten purkaa ja tekee jotain muuta, mahdollisesti purkaa senkin ja taas uudelleen :D ei tartte kaupasta lankoja ostaa... (uskokoon ken tahtoo) aurinkoinen todella on tuo sinun kaulanlämmikkeesi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kierrätys kunniaan, mutta joskus olis hyvä saada valmistakin aikaiseksi ;o)
      Kivaa kuulla etten yksi täällä kärvistele purkujeni kanssa.

      Poista
  4. Minäkin etenen neulo ja pura tekniikalla.
    Ihana tuo keltainen huivi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on sitten se kuuluisa eikun-tekniikka sullekin tuttu =D

      Poista
  5. Voihan villatakki! Mukavaa ja lämpöistä loppuviikkoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, mutta kyllä mä niille langoille vielä villatakin näytän :)

      Poista
  6. En epäile hetkeäkään etteikö villatakki jossain vaiheessa valmistuisi!!Sääli tietty melkein valmiin purkaminen..
    Mulla myös usein jo seuraava työ kummittelee mielessä.Usein pakotan itseni tekemään edellisen loppuun,koska muuten vaarana on ettei se edellinen tule koskaan valmiiksi.Eikä sitä ees pureta vaan lojuu jossain pussissa iät ja ajat...voi mua! :)
    Ihanan huivin oot tehny!Oot kyllä haka!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempi se on epäonnistunut työ heti purkaa kuin sitä sitten siinä keskeneräisenä harmitella. Ja oikeassa olet, kyllä mä noista langoista villatakin tikutan kun sitä varten ne hankinkin.
      Mulla pyörii mielessä se sulla näkemäni iso pallo :)
      Siitä tykkäis kyllä meitillä pienetkin!

      Poista
  7. Tykkään hirveesti paketista joka tuli.. Tuhannet kiitokset sinulle.. Että joku lähettää minulle noin vaan..aivan ihmeellistä..
    Minullakin jossain villatakki langat kun purkuun meni.. piilossa ovat..muistanko edes missä..Kyllä se vielä malli lötyy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Malli on itseasiassa jo katsottunakin. Se odottaa vain niihin puikkoihin tarttumista :)
      Mukavaa se on hyvää mieltä jakaa tälläkin tapaa. Kivaa että tykkäsit :)

      Poista
  8. Oih, tuo huivi on kyllä upea!

    VastaaPoista
  9. Anonyymi10/28/2012

    Aivan upea tuosta tulikin!

    Aurinkoa myös alkavaan viikkoosi:)

    t. Sny

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sinulle tuosta upeasta langasta. Ihana päästä näin kokeilemaan ihan uusia lankalaatuja :) Ja tuo salkku on aivan syötävän suloinen ♥

      Poista

Mukavaa kun jätit sanat käynnistäsi !