30.5.2012

Häikäisevää







Meketys-blogin Meke
antoi hyvän kiertää
ja minäpä tartuin tähän tempaukseen.

Meke lupasi hyvää kierrättää valmistamalla itse omin kätösin korun.


Ja katsokaa mitä ihanaa sainkaan!






Kokonaisen korusetin nimeltään
Valittu.

Pihalla kivipenkereellä istuin kun postia availin.
Häkellyin näkemästäni.
Hetkeen en tehnyt, en sanonut mitään.
Huokailin vain.
Ihastelin.
Vaivuin mietteissäni vuosien taa.


Tietämättään
hän on onnistunut kätkemään koruihin
minulle erittäin rakasta ja tärkeää symboliikkaa.



♥ Kiitos Meke ♥






PIF
(Pay It Forward)
tempauksen
tarkoitus on tuottaa hyvää mieltä eteenpäin.

Minäkin nyt lunastan lupaukseni ja jatkan siis hyvää eteenpäin.

Kolmella ensimmäisellä halukkaalla
on mahdollisuus saada minulta jotain omin käsin valmistamaani.
Mitä se on, sitä en vielä tiedä.


Mukaanlähtijän tulee luvata laittaa hyvä kiertämään taas kolmelle eteenpäin.
 Ainoa ehto on, että sen hyvän, mikä kiertää tulee olla itse tehtyä.

Kerro minulle kommentissasi, jos mukaan hyvää kierrättämään lähdet.
Lisäksi ota minuun yhteyttä sähköpostilla.
m a t o n k u d e   ä t    l u u k k u    p i s t e    c o m 
Varaan itselleni reilun valmistusajan.
Saat minulta viimeistään elokuun lopulla postin tuomana hyvää mieltä.

 
 
 
Hyvää mieltä teille jokaiselle!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

14 kommenttia:

  1. Ole hyvä :) Kauniit kuvat olet ottanut ja on aina ilo nähdä kuvia puutarhastasi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vielä täältäkin kautta Meke!
      Korusi ovat niin kauniit, vaan hirmu vaikeita minun kuvata.
      Tuon verenpisaran luokse minun ne silti oli kiikutettava linssille hymyilemään =D

      Poista
  2. Kylläpä saitkin kauniin korusetin, todella ihastuttavat.
    Minä, minä, minä haluan sinulta jotain hyvää ja olen valmis jakamaan sitä kolmelle eteenpäin. Kerkesimpäs ekana =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, sinäpä, sinäpä, sinäpä tulet kesän edetessä jotain minun käsissäni syntynyttä saamaan. Mukavaa, että lähdit hyvää mieltä eteenpäin jatkamaan.
      Lähettelen sinulle spostia lähiaikoina!

      Poista
    2. Niin ja olit siis ensimmäinen =D

      Poista
  3. Kaunis korusetti! Ei ihme, että veti sanattomaksi! :) Ja voisin lähteä mukaan tähän hyvän mielen tempaukseen samaisesta syystä kuin Sude! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa MiEiVi, että rohkenet lähteä hyvä mielen lähettilääksi. Laitatko minulle spostia, niin pääsen heittelemään sinua parilla kymysyksellä =D

      Poista
    2. Niin ja sinä olit toinen =D

      Poista
  4. Ihastuttavan ihanat korut :)mikähän ihmeen tempaus tuo on ollut, mistä moisia on voinut temmata. Ja tosi hyvät kuvat sydämistä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset itse Tylsyydelle!

      Mistä lie, kuka lie, milloin lie, kelle lie, miksi lie...tuulesta hattuunsa temmannut =D

      Mutta hyvää mieltä tässä tarkoituksella tahdotaan ystäville antaa.

      Poista
  5. Ihana korusarja ja hyvät kuvat. Harmi, kiun kädet eivät toimi, niin en voi jakaa hyvää mieltä eteenpäin. Toivottavasti tulee joskus uusi mahdollisuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippatirallaa jälleen ihana Pirkko!
      Käsien prakaaminen on tuskaisaa joka tilanteessa, niin tärkeät ne meille on.
      Mutta uskon sinun jakavan hyvää mieltä monella muulla tavalla.
      Niin kuin minullekin jo pitkään olet jokaiseen kirjoitukseeni iloisen viestisi takaisin antanut.
      Tämä ei tällä hetkellä ollut sinulle oikeaa laatua, mutta varmaankin saat sen mahdollisuuden vielä joskus jossakin.
      Keinuttele itsesi kesätuulen lämmössä kuntoon =D

      Poista
  6. Aivan ihanan korun sait, ja värikin oikein kohdillaan. Samainen kukka löytyy myös minun pihaltani ja se on yksi lemppareitani. Jos ei ole vielä kolmatta löytynyt niin mielelläni olen mukana hyvää mieltä jakamassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen Jenni kanssasi samaa mieltä!
      Ja kyllä se kolmas löytyi. Sinusta =D
      Mukavaa kun lähdet hyvää mieltä tälläkin tavoin eteenpäin viemään.
      Laitatko minulle spostia, niin päästään etiäppäin tuumailluissa.

      Poista

Mukavaa kun jätit sanat käynnistäsi !