7.4.2012

Ansaitset kiitoksen




Blogista
kertoi asioita,
 jotka hänelle tällä hetkellä
tuottaa hyvää mieltä.
Vianna lähetti minulle hyvää mieltä
ja
siinä samassa minut edelleen
hyvän mielen lähettilääksi.

Kiitosta vaan Vianna,
hyvää mieltä on syytä jakaa päivittäin.

Tämä tulee minulle jo toistamiseen lyhyen ajan sisällä,
joten eteenpäin en tällä kertaa tätä anna,
sillä pahoin pelkään näiden jo harmittavan joitakin blogisteja.
Tai jospa sittenkin.
Sinulle.
Sinä,
joka luet nyt tätä,
 toivon hyvää mieltä.
Joten nappaa tämä mukaasi niin halutessasi.
Jatkamattomuudesta en suivaannu.

Itse olen saamastani huomiosta otettu,
joten kerronpa hyvää mieltä tuovia asioita.


Kerron asioita
jotka piristävät minua, auttavat ja ansaitsevat kiitoksen
täällä blogimaailmassa seikkaillessani.


Kun löydät omasi,
kuulet minun sanovan sinulle
"Kiitos"

1. Värit ja niiden yhdistelmät. Vieroksun valkoista, koska minulla se ei pysy valkoisena.

2. Kuvat. On teillä kanssabloggaajat mahtavia härpäkkeitä käsissänne, kun noin upeita kuvia otatte.

3. Arkisuus. En tarkoita tiskivuorta tai kalsareiden vauhtiraitaa. Sellainen ote näkyy sanoissa.

4. Ohjeet. Niitä olen löytänyt paljon hyviä ja hyvin käyttökelpoisia.

5. Kommentit. Oma blogini sanailuseurakunta röyhistää rintsikoitani ja vieläpä hyvin taajaan.

6. Tiedon jakaminen. Rohkenen kysyä neuvoja ja olen auliisti saanut viisaita vastauksia.

7. Viestiin vastaaminen. Se on tätä blogiystävyyden virtuaalista kanssakäymistä. 

8. Hymynaama. Se vaan sopii paikkaansa, kuin laastari haavaan.

9. Uusi lukija. Kuka hän ikinä onkin, niin tervetullut tämän likan sakkiin.


10. Joku, jotain, jossain. Se on SE, mitä en ole tavannut enkä vielä tiedä siitä mitään.






Kukko.
Siinä se seisoo tiskipöydällä.
Pääsee kohta kasvihuoneen vartijaksi.

Helmikuussa bongasin peltikukon kuvan täällä blogimaailmassa
ja pienen pieni toive jäi itämään,
 josko pihallemme joskus kukon saisin.
"Komia se olis"
Pelmahti sitten tämä yksilö
tikkutiistaina
 kirpparikierroksella eteeni.
Eikä jäänyt sinne.
Meille muutti.


Ja
 muuttaa sais
frouvakin.
Peltitiput
sit
aikanaan.






Hyvää mieltä
multa saat
ja
eteenpäinkin
sitä viedä saat!





2 kommenttia:

Mukavaa kun jätit sanat käynnistäsi !