21.3.2012

Minä rakastan






Taas kerran
minä
muistelen.

Kirjoittaessani,
tämän valmistumisesta on jo
useita vuosia.

On se silti
yhä
 niin pehmeä.

Miten se silloin tuntuikaan
niin hienolta pukea sinun päällesi.
Minä muistan sen.
Olin
sinusta
äidillisen ylpeä
ja
rakkaudesta
 pakahtuneen onnellinen.

Olen sitä
yhä
tänäänkin.

Säilytän tämän pehmeän
 muistona,
muistona sinulle,
muistona minulle.
Olen varma,
että osa,
suuri osa
kaikesta sen pehmeydestä
on
rakkautta.
Kyllä.
Rakkautta.

Äidin
rakkautta.






Kuivaan kyyneleet.

Rakastan


10 kommenttia:

  1. Kyllä, Rakkautta isolla R:llä ja sydämellä!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi3/21/2012

    Ihanan kauniisti ajateltua tekstiä ja kyllä sitä on rakkaudella tehtyäkin ihana ihastella hyvinkin kaunista käsialaa...
    Kaunista illan jatkoa! :)
    SNY kevät2012

    VastaaPoista
  3. Onnellinen lapsi!
    Kaunista, tämä kannattaisi printata hänellekin, tehdä kortti - ihan muuten vaan, rakkaudesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat ajatukset meillä Paula =D

      Äidin muistikirjaan tallentuu monta sanaa ja arjen ajatusta.

      Poista
  4. Edellisiin yhtyen;Kaunista tekstiä,niin kaunis villapuku.Varmasti lämmittänyt kantajaansa <3

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus<3 Mie yritän kyynelten läpi täällä kirjoittaa.

    VastaaPoista

Mukavaa kun jätit sanat käynnistäsi !