6.1.2012

Revontuli harteillain


 Tämä on niin mun näköinen!

Ja tää on mun.
Ja on lämmin.
Harvemmin mun tulee ittelleni vartavasten mitään tehtyä,
mutta tämän tiesin tulevan itselleni käyttöön. 
Tiesin sen heti kun näin tämän langan.



Kertakaikkiaan räiskyvät värit tässä virolaisessa villalangassa. 
Ja niin ihanasti värit liukuvat toisiinsa.
Lanka on ohutta, oikeastaan yllättävänkin ohutta. 
Ohjeen mukaan kudoin tämän 80 cm pitkillä 5,5 paksusilla pyöröpuikoilla.
Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen.

Ohje oli hyvä ja selkeä.
Sen piti ekas vaan mun mieleeni aueta.
Kaikki alkaa keskeltä niskasta.
Kiitos siskokullalle!


 Huivin koko 140 cm x 80 cm.


Ohje: Ulla

2 kommenttia:

  1. Todella kaunis ja pidän kans kauniisti liukuvista väreistä.

    VastaaPoista
  2. Meillä on Henrietta siis kaudeudesta pitävät silmät ;)

    VastaaPoista

Mukavaa kun jätit sanat käynnistäsi !